Fest med Firman

Vi var bjudna till Båstad i helgen av makens företag. 90 personer åkte iväg i bussar på lördagmorgon och hamnade på ett fint spahotell vid havet. Dagen var fri för egna aktiviteter och kvällen bjöd på julbord och underhållning av Sonja Alden och co - på "Hasses lada". Jättetrevligt att som respektive bli medbjuden på en sådan tillställning.

Som kommunalanställd är man inte direkt bortskämd med sådant!

Där var god mat och det är ju alltid kul med liveunderhållning, men jag kan inte påstå att det var värsta draget precis... Kvällens senare timmar kunde man tillbringa i baren, på ett dansgolv där en discjockey flitigt spelade för gamla - och för töntiga låtar, eller i karaokelogen. Någon karaokeaktivitet fick vi inte till, men lite dans blev det trots allt. Mysigt att komma tillbaka till ett fint hotellrum efter denna helkväll och att dagen efter få äta hotellfrukost med utsikt över havet. Vi gick sedan en lång promenad och tittade på många av alla de gamla fina och charmiga hus som finns i Båstad. Allt från kråkslott till slott trängs på de smala kullerstensgator.


N ä s t a   j u l b o r d s b j u d n i n g   blir den 11 december - också den via maken...

 

Kommentarer
Postat av: Karin

mm för mig tror jag mer att det har att göra med att ALLT smakar skit och konstigt i min hals, har ju typ halsfluss och mår illa av allt, men av chips känner jag fortfarande den salta smaken, alltså mår jag inte illa av det

2008-12-03 @ 11:45:58
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Erika

sv: den lät ju hur bra som helst :)

2008-12-03 @ 15:59:26
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Ja men huvudsaken att man har lussekatter runt Lucia tycker jag. :)



Vad roligt att du tycker att min bild skulle passa som ett vykort. Det värmde att höra.



Jag såg julkonserten med Sonja, Shirle och Sanna häromkvällen. De sjöng vackert så jag kan tänka mig att ni fick en fin underhållning.



Hoppas du får en fin kväll!

2008-12-03 @ 18:35:09
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0