Spabesökare gånger två

Svärmor fick börja med sin julklapp idag - en spakur. Kusthohellet är jättemysigt och eftersom dom har stängt mellandagarna så fick vi lov att ge henne julklappen direkt. Det blev mycket uppskattat! Jag ville göra henne sällskap och hade därför beställt en ansiktsbehandling till mig samtidigt som hon fick sin spakur. Jag förvånar mig själv med att unna mig  lyx. Sådant lyx som jag inte gjort på många många år. Hudterapueten ansåg för övrigt att man skulle gå på en ansiktsrengöring var tredje månad ungefär och för mig var det nog femton-tjugo år sedan sist. Hon undrade vilka hudprodukter jag använde mig av också? och det var ju inte helt enkelt att svara på... Jag brukar ta vad jag har fått och ibland lite clerasil. CLERASIL är till för tonåringar med FET HUD fick jag lära mig. Min hud var allt annat än fet. Hennes smörjor och oljor försvann rakt in. Mineralolja är i princip billig paraffin, vilket man bör undvika, och sådant ingår i många produkter. Mineraler däremot är nyttigt för huden men det är alltså inte mineraloljor. Ja ja... rengjord blev jag in i minsta por och skönt var det. Ansiktsmassage, nackmassage, handmassage, hårbottensmassage och en lätt fotmassage ingick också.  Jag gick därifrån som en helt mjuk och ren kvinna.

G l ö m    i n t e    a t t    g e    d i g    s j ä l v    l i t e    l y x    i b l a n d    !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0