Inredningsiver hål i plånboken river

Investerade i en pappelinamatta igår. En plastmatta som var lite väl dyr kanske. Men jag kände mig bättre till mods efter jag gått in på pappelinas hemsida på nätet och läst att produktionen sker i Sverige och att det finns ett visst miljötänkt i samband med produktion, frakt osv. Hm...


Beställde tre barstolar igår också. Fick ett pris som försäljaren senare ringde och sa var felaktigt och att jag skulle få lägga på trehundra kr per stol. - Forfarande intresserad?  - Ja, när man äntligen bestämt sig så är det ju svårt att tänka om, så visst var jag fortfarande intresserad. Men.... ikväll hittade jag denna stol på ILVA:s hemsida -100 kronor billigare än det första priset jag fått i affären. Gissa hur irriterad jag blev? Jag tjänar alltså 400 kronor per stol om jag köper dem på ILVA. Visserligen tillkommer frakt om dom skall skickas, men min man ska till Malmö på måndag och då skulle han kunna hämta dessa stolar dessutom! 


Det blev   e t t   k o s t s a m t   v e c k o s l u t - jag behöver få lön igen
!


Kommentarer
Postat av: gurriss

ja du ska nog ha lite mer pengar.



hehehehehehe

2008-11-23 @ 21:34:02
URL: http://vindsurfarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0