Kvällspass i Kvadrat

Personalmöte till åtta. Det var ett bra möte med trevlig stämning. Bjöd på glögg och lite julgodis, jobbade med lokala lönekriterier och röstade på snyggaste gardinen. Fick förresten ett telefonsamtal precis innan vi skulle börja mötet från möbelaffären som ville leverera soffan redan imorgon! (vilken tajming det blev med målningen!) Efter mötet åkte jag för att handla på ICA och eftersom jag åkte till Kvantum så fick jag stå i den traditionella PestKön-som-alltid-är-lång-och-långsam oavsett när man går dit. Hem och göra läxor med sonen och äta lite kvällsmat. Avslutade dagen med att städa efter snickarna och elektrikern... Låter som om jag är ensamstående, men det är elektrikern som är min man och han hade, likt övriga kvällar senaste två veckorna, fullt upp med att försöka hinna göra sitt inför snickarnas nästa pass.

P u s t     o c h     P h u   -   d a g s     a t t     s o v a     n u   !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0