Personalrummet får ett lyft

Eftersom vi är i full gång att renovera hemma så har jag blivit lite inspirerad att fixa till det lite på jobbet också. På en av de arbetsplatser som jag jobbar med, är personalrummet urtråkigt och har dessutom länge saknat en soffa.

En ny snygg mörkgrå soffa med schäslong är beställd. Idag var målaren på plats för att förvandla den gamla ljusblå fondväggen till mörkröd. Det blev jättesnyggt! Jag var på stan idag och lånade två olika gardiner, på en inredningsaffär, som jag ska ta med till kvällens personalmöte för omröstning. MBL är viktigt i detta läge! Men det finns förstås fördelar när man är chef... Jag har haft förtroendet att få välja ut några riktigt snygga alternativ och sedan har personalen tyckt till. Det alternativ som flest önskar har vi bestämt oss för. Soffan kunde fås i svart skinn, mörkgrått tyg eller brun-svart tyg. Fondväggen kunde fås i olika röda-vinröda färger eller i olika gröna färger.

S k a     l ä g g a     i n     f o t o     n ä r     d e t     ä r     f ä r d i g t !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0