En ovanligt vanlig lördag?

Eftersom jag är obotligt morgontrött så sover jag länge på helgerna om det går.
Idag var en sådan dag och jag vaknade sent. Hela familjen hade gett sig iväg hemifrån.
Skönt att ibland få sova ut och sedan gå upp i lugn och ro och vara ensam med "morgonkaffet".

Någon timme senare dök familjemedlemmarna upp igen från olika håll.
men mannen och sonen gav sig dock iväg ganska snart till havet.
Det blåser bra idag och vindsurfing stod på schemat.

Jag har inte haft någon lust att gå ut idag.
Har i stället fixat lite hemma, möblerat om och städat.

Håller också på att kolla på digitalpianon på nätet.
Tonårsdottern går på kulturskolan och tar lektioner.
Själv spelar jag lite gammalt som sitter i fingrarna.
Vi hade ett piano som vi slängde ut strax före sommaren i samband med att vi började renovera.
Det var ett gammalt, stort och ganska dåligt piano. Med tanke på hur svårt det var att bli av med det, så känns det bra att satsa på ett digitalpiano. Det kan man ju till och med flytta runt i huset på båda våningarna om man vill. Har tänkt mig något i 8-10 000 kronors-klassen.

Är det någon som har något bra tips på märke och modell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0