Måndagsväder i arbetskläder

Man kan ju undra varför en ledig fredag och en helg helg, med väder som gjort att man helst stannat inomhus, följs av en underbart klar, solig och fin höstmåndag? Det kunde väl åtminstone dröja till tisdag tycker jag. Jag har suttit i två möten och haft en hel del skrivbordsarbete idag, vilket gjorde att jag inte ens gick ut på en lunchpromenad. Suck.

Det var i alla fall tur att jag skjutsade sonen till vindsurfingen i fredags - och stod på stranden några timmar för att titta på och hålla koll! Då fick jag i alla fall vädra ur mig ordentligt. Vill inte lämna 12-åringen ensam på vattnet ,så denna sport får en att återgå till livet som sandlådeförälder - ni vet - de åren då man satt med på sandlådskanten och lekte eller tittade och höll koll. Det är faktiskt riktigt kul och känns skönt att vara vid havet tycker jag.


Här ser ni honom i full fart:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0