Mitt liv som tonårsmamma

- Modern ??? - det kommer ingen att fatta vad det är! sa min son nyss.
- Nähä... hur ändrar man bloggens namn då??? undrar jag förvirrat.
- Inte vet jag, svarar sonen.
- Jag tror inte att det går, svarar dottern.
- Hur ska då jag veta tänker jag och accepterar därmed ovanstående bloggnamn.

Det får bli som det blev helt enkelt.

moder = mor, mamma
modern = mamman 
 (i alla fall på norska tror jag även om jag inte har något norkt påbrå)
Jaja... ni fattar...eller?!

Även jag tänker försöka mig på att ha ett finger med i bloggens värld.
Är en mamma till två tonåringar - som båda bloggar. Var och en på sitt sätt.
Därför har jag nu även jag bestämt mig för att försöka blogga - på mitt sätt.
Blir kanske inte lika många bilder och filmer som tonåringarna lägger in,
men förhoppningsvis en hel del andra inlägg
om mina tankar, min vardag och

m i t t     l i v     s o m      t o n å r s m a m m a.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0