En helt snurrig tisdag

Jag har jobbat hela dagen med att skriva på en kvalitetsredovisning.
Till slut kände jag mig nästan snurrig. Tog en ovanligt sen lunch och fick äntligen bytt batteri i klockan så
n u      s n u r r a r      ä v e n      t i d e n . . .

läsa, sammanställa
formulera
reflektera, relatera
stangera
skriva, ändra
konstruera
summera, laborera
fundera
slutdeklarera
salutera


B a r n e n      h a r      h ö s t l o v.

Sonen har haft tre klasskompisar på övernattning här - inte mycket sova
så han somnade klockan sju ikväll.

Dottern har åkt till Uppsala med sitt band Don K.
Spelningen är ett pris som tjejerna vann på Musik Direkt i våras.

H ä r      s e r      n i      t j e j e r n a      i      "D o n   K"

Kommentarer
Postat av: Marie

VAD KUL ATT DU BÖRJAT BLOGGA !

Jag ska följa med och se hur din blogg utvecklas.

Kom ihåg att det syns vilken tid du är inne och skriver på den!Du ska sova på nätterna !!!!

Kram Marie

2008-10-29 @ 15:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0