På tur till IKEA igen

Skulle köpa ännu ett par av de gardiner vi har i sovrummet, då vi ändrat om och nu behöver dubbel uppsättning, men den gardinen hade utgått!!! Jag knäcker mig på samordningen mellan Ikea och mig själv ibland... Jag tror alltid att det som finns där skall finnas hela säsongen, men så är det verkligen inte! Detta är inte första gången jag råkat ut för att något hunnit utgå innan jag bestämt mig eller när jag velat komplettera. Det blev bruna enfärgade sammetsgardiner som jag ska kombinera med de jag redan har, som är i brunt sammet och tunnt genomskinligt tyg i ett randigt mönster som ger ett fint ljusinsläpp. Är inte helt säker på om jag kommer att bli nöjd...

Det fick bli en del annat i stället. Bl a denna kudde och tyg i samma mönster fast tvärt om - med svart botten och vita blad, till att klä om en puff som vi har till våra soffor.

                                       IKEA STOCKHOLM BLAD Kudde

Kommentarer
Postat av: Marie

SNYGGT TYG !

2009-12-06 @ 12:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0