Till Ullared jag skred ...

Det är ju ganska självklart att man besöker Ullared och handlar på GeKås såhär innan jul.
Däremot är det inte lika självklart att det är särkilt behagligt. Vilken trängsel och vilken hets!

Av någon anledning känns det om om "alla" är där samtidigt. Till på köpet är TV-teamet där och filmar.
Ungarna hoppas att jag ska komma med på tv, men jag höll mig villigt undan, och hoppas att jag inte kommer med varken i förgrunden eller bakgrunden!

Det blev en del julklappsinköp i alla fall...

och lite schampo
och lite disktrasor
och lite tandborstar
och lite tandkräm
och lite tvål
och lite godis
och lite gardiner
och lite handdukar
och lite sockar
och lite kattmat
och lite kattleksaker
och lite värmeljus
och lite kronljus
och lite servetter
och lite bakformar
och lite plastfolie
och lite bordstabletter
och lite ballonger
och lite våtservetter
och lite annat... ... ... ... ...

OCH det kostade MYCKET!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tänkte att vi skulle fara och handla på Ullared nästa gång jag kommer ner !? Jag har ju aldrig varit där !

2009-12-02 @ 00:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0