Grattis Gustav!

Nu har vi fått en fjortis i familjen!

Gustav fyller 14 år i dag - första dagen på sportlovet - och jag säger Grattis Grattis!

Han har fått ett nytt segel, en ny mus till datorn och en sommarjacka.
Vi gjorde också ett besök hos frissan idag för att snygga till honom. 

Snön fortsätter att falla.
Kaoset är ett faktum här i Varberg!
Vi brukar klippa äppelträden i februari
men med ett snöfyllt träd och -14 grader
är det inte riktigt läge . . .
Tur att vi har OS att titta på så att vi kan stanna inomhus i alla fall!

Har inte hittat någon resa ännu. Nu är flygresorna upp till norrland också dyra... trist


Kommentarer
Postat av: Anonym

den ligger öst på stan, kungsgatan 119 :)

2010-02-25 @ 01:22:52
Postat av: Marie

Även om resorna norrut är dyra så är det värt pengarna att få träffa släkten (ha,ha,ha) !

2010-03-01 @ 04:37:56
Postat av: svärsonen

Hejsan, hoppas allt är bra med dig!



Jag ser till att äta ordentligt, minst tre rejäla måltider om dagen.

Jag hörde att ni funderar på att komma hit under påsklovet. Det tycker jag låter som en bra idé!



Ha det så bra och hälsa Emma att jag saknar henne!

Kram/ Mackis

2010-03-02 @ 15:19:31
URL: http://markusrydberg.blogg.se/
Postat av: Gratulanter till fjortismamman!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN "KICKI"

ÖNSKAR VI SOM NUMERA BOR VID HAVET ( i skogen!)

KRAM!!!

annicka o hasse

2010-03-21 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0