Resa sökes!

Funderar på att hitta på något med sonen, på sportlovet som vi har vecka 8. Emma åker ju till Gran Canaria på egen hand för att hälsa på "lilla mackan".

Vi kanske gör en tur Norrut för ovanlighetens skull. I så fall åker vi slalom några dagar i Kittelfjäll och tillbringar sedan några dagar hos syrran på landet där det finns snöskotrar (Gustav är nog nästan lika angelägen om att träffa släkten som att få åka med på skotern tror jag).  

Jag väntar på besked om vi kan åka med Ski U2 till Kittelfjäll fre-sön, för i så fall gör vi en liten kombinationsresa. Lite slalomåkning i Kittelfjäll är aldrig helt fel! Men jag kollar också på restresor till varmare breddgrader. Här är förfärligt med all snö, is och snökaos som följer med vintern i Varberg.
Här var Gustavs första sportlov på snow-board. Tiden går...
Vi fixade nytt pass till honom idag och han var 162 cm lång!

Kommentarer
Postat av: Helena i England

Nytt pass?! Nu var det visserligen ett tag sedan jag var hemma, men jag tror bestämt att de har tagit bort passkontrollen när man åker till norrland.. ;-)

2010-02-10 @ 21:15:20
Postat av: Marie

Det skulle väl vara trevligt att få se er här uppe !

Ni behöver inget pass för att komma hit !

2010-02-12 @ 14:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0