Renoveringsresultat

Välkommen in till oss!

Fulfurun är borta!  Borta är även valv, dörrar, väggar och oförklarliga vinklar!

Nya köket på plats mitt i huset:

Kökets favorit är köksön med granitskiva, extra vattenkran
och plats att äta frukost framför tv:n som hänger till höger. 
Dubbla balkongdörrar på båda sidor om diskbänksdelen där
den högra går till uterummet och den vänstra till stenterassen & grillen.


 Vi har nu placerat matplatsen i husets ljusaste del och i anslutning
 till rumsdelen med fåtöljer framför brasan.     
 
 Nya stolarna från IKEA är på plats! Golvet: Kährs vitlaserad borstad Ek.

Gamla öppna spisen blev helt ok mot fondväggen Marimekko. 


 Av vårt gamla mörka kök har vi gjort en skön soffhörna med TV och nya ljusinsläpp.


Lilla tråkiga toan har också fått ny finish:


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad snyggt det blev ! Ska bli kul att se det "live" !

2010-05-20 @ 06:06:42
Postat av: Anonym

Men gud! I det där huset kommer man ju knappt våga gå! Skitsnyggt ju! Bra jobbat! :)



Jag kommer tisdag den 8onde, strax efter 16 tror jag det var.. har inte exakta tider i huvudet. Men kunde du komma och hämta mig då? :)

2010-05-22 @ 11:16:05
URL: http://ericajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gud! I det där huset kommer man ju knappt våga gå! Skitsnyggt ju! Bra jobbat! :)



Jag kommer tisdag den 8onde, strax efter 16 tror jag det var.. har inte exakta tider i huvudet. Men kunde du komma och hämta mig då? :)

2010-05-22 @ 11:16:27
Postat av: Annicka

Fantastiskt snyggt/tjusigt!!!! Grattis till den nya furufria tillvaron......

2010-05-23 @ 10:55:31
Postat av: InneoUte-Malin

Vad kul att följa med på en rundtur i ert fina hem. Förstår att ni är nöjda. :-)

2010-05-24 @ 09:23:21
URL: http://inneoute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0