Tänk Er noga för

Man kan ju undra hur det är ställt med denna blogg... Inte många inlägg den senaste tiden vilket innebär att mina två-tre läsare förmodligen har tröttnat för länge sedan. Statistiken är förmodligen nere på noll eller minus ett - men vad gör väl det. -"Chilla kexet" som man tydligen ska säga nu för tiden (även om jag inte riktigt fattar vad det betyder). Jag behöver i alla fall inte riskera att göra mig ovän med någon pga detta. Dessutom kan jag ju ta bort min blogg om jag vill.

Värre är det med FACEBOOK som ska hjälpa en att hålla kontakten med vänner och familj.
Jag får nog lugnt räkna med att inte ha en enda vän kvar - inte någon som är aktiv Facebook-användare i alla fall. Har nämnligen fått veta av mina barn att det är mycket oförskämt att inte svara på "vänförfrågningar" och annat konstigt - "vad det nu heter" och hur det nu fungerar, på Facebook! Så kan man tydligen bara inte göra! Tyvärr har jag inte fattat grejen med Facebook och gjort det man inte ska göra! Jag har inte svarat - för jag fattar inte grejen och ser inte vitsen och har inte koll på hur... 

Såhär var det: Jag skapade (med särkilt stöd av mina barn) ett Facebook-konto eller vad det nu heter, men sedan gick mitt förstånd för detta helt enkelt in i väggen! Jag fattade aldrig vitsen med detta och jag ville därför ta bort detta för att inte såra mina vänner. Men i och med detta har jag kommit till ytterligare en insikt... Facebook Är Värre Än Att Tatuera Sig! Detta tilltag kan skada en för evigt. Det kan få dina vänner att vända dig ryggen. Det kan utmåla dig som snorkfröken och det kan få dig att verka direkt otrevlig... 

Nej mina vänner - om jag nu har några kvar...
Gör en tatuering i stället! Den går i alla fall att ta bort med laser!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ha,ha,ha,ha,haaaa !

2010-10-06 @ 06:09:43
Postat av: Kusin Hella

Jag tog bort mig från FB i våras pga detta. Välkommen till klubben min vän... KRAM!!!

2010-10-23 @ 17:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0